Ebook do pobrania Copywriting dla początkujących

Dowiedz się, jak wygląda praca copywritera, poznaj tajniki tworzenia dobrych tekstów sprzedażowych i przygotuj swoje pierwsze portfolio!

Pobierz bezpłatnie

Jaki jest sens w tworzeniu kursu o pisaniu, skoro wszyscy chodziliśmy do szkoły i tam nauczono nas pisania? Co w tym trudnego?
Widzisz, pisanie pisaniu nierówne. Chcąc tworzyć treści, które zachęcą potencjalnych klientów do zakupu, nie wystarczy wiedzieć, jak pisze się rozprawkę czy esej. Trzeba zaczerpnąć trochę wiedzy na temat technik sprzedażowych, psychologii i mechanizmów, które kierują wyszukiwarkami.

Gdy przyjrzysz się bliżej działaniom sprzedażowym różnych firm, zauważysz, że cały marketing oparty jest o treści: opisy produktów w e-sklepach, posty na Facebooku, poradniki, podcasty, scenariusze reklam. Treści kierujące się własnymi zasadami i wymagające wiedzy daleko wykraczającej poza szkołę podstawową.
Ten kurs pomoże Ci postawić pierwsze kroki na drodze do kariery copywritera. Nauczysz się, jak pisać różne rodzaje tekstów sprzedażowych, jak wyglądają poszczególne etapy pisania tekstu oraz stworzysz swoje pierwsze portfolio. Poznasz podstawy, które pomogą Ci rozpocząć pełnoetatową pracę w agencji reklamowej lub zostać freelancerem

Dla kogo jest kurs?

  • Dla osób, które prowadzą własny sklep internetowy i chciałyby samodzielnie stworzyć profesjonalne opisy produktów.
  • Dla tych, którzy szukają dodatkowego źródła dochodu.
  • Dla tych, którzy chcą się przekwalifikować, stworzyć swoje pierwsze portfolio i poszukać pracy jako copywriter.

Pobierz bezpłatnie ebooka już teraz!

Co znajdziesz w podręczniku?

  • Wskazówki i porady dotyczące pisania różnych typów tekstów.
  • 12 rozbudowanych zadań, dzięki którym zbudujesz swoje portfolio.
  • Liczne przykłady opisów produktów, artykułów blogowych i tekstów na stronę www z objaśnieniem.
  • Listę narzędzi, które ułatwią Ci pracę już na starcie.

Chcę pobrać Copywriting dla początkujących już teraz!

Pobierz Ebooka

Więcej szczegółów? Oto zakres podręcznika:

  1. Czym jest copywriting?
  2. Jakimi tekstami zajmuje się copywriter?
  3. Jakie umiejętności i cechy powinien mieć copywriter?
  4. Gdzie może pracować copywriter?
  5. Jak klienci rozliczają się z copywriterami?
  6. Przepisy prawa autorskiego
  7. Etapy pisania tekstu – od reaserchu po finalną edycję
  8. SEO Copywriting – zasady i narzędzia
  9. Jak napisać… opisy produktów, artykuły blogowe, artykuły eksperckie i sponsorowane, teksty opisowe na stronę www
  10. Jak liczyć znaki oraz sprawdzać błędy w tekstach?
  11. Narzędzia, które ułatwiają pracę copywritera
  12. Przygotowywanie portfolio
  13. Twoje pierwsze teksty – zestaw zadań

+ ćwiczenia pobudzające kreatywność