SKLEP TEKSTOKRACJA
Potrzebujesz tekstów dla swojego sklepu internetowego lub strony WWW? Poszukujesz ciekawych treści dla wsparcia firmowego bloga, kampanii SEO czy pozycjonerskiej? Znakomicie trafiłeś! Możemy dla Ciebie nie tylko napisać tekst, ale też właściwe go zoptymalizować oraz pomóc w jego umieszczeniu na stronie. Sprawdź nas!
SKLEP TEKSTOKRACJA to Twoje źródło dobrych treści!
-
Dodawanie produktów do sklepu
1,90 zł – 6,95 zł NETTO Wybierz opcjeUsługa dodawania produktów pozwala przygotować sklep do sprzedaży internetowej - dzięki nam, nie musisz tego robić własnoręcznie!View product -
Opisy kategorii
12,50 zł – 195,00 zł NETTO Wybierz opcjeOpisy kategorii, producentów lub marek - dla sklepów internetowych. Długość tekstu podana jako liczba znaków ze spacjami. Możliwość wyboru długości tekstu – od 500 do 3000 znaków ze spacjami. Możliwość przetłumaczenia opisu na wybrany język obcy.View product -
Opisy produktów
10,00 zł – 150,00 zł NETTO Wybierz opcjeOpisy produktów dla sklepu internetowego - unikalny tekst oraz optymalizacja pod wyszukiwarki. Długość tekstu podana jako liczba znaków ze spacjami.Możliwość wyboru długości tekstu – od 500 do 2000 znaków. Możliwość przetłumaczenia opisu na wybrany język obcy.View product -
Plik CSV – przygotowanie pliku do importu
260,00 zł – 3900,00 zł NETTO Wybierz opcjeSzybki import produktów albo treści do sklepu internetowego? Nie trzeba tego robić ręcznie! Wystarczy dobrze przygotowany plik CSV!View product -
Posty na Facebooka, Social Media (Fb, Insta, In, YT)
10,00 zł – 117,00 zł NETTO Wybierz opcjePosty na Facebooka, Instagram, LinkedIn, YouTube - zaktywizuj swój fanpage, dzięki większej ilości postów.Możliwość przetłumaczenia opisu na wybrany język obcy.View product -
Scalenie plików tekstowych w jeden (liczenie znaków)
200,00 zł NETTO Dodaj do koszykaScalanie plików to prosty sposób na łatwe uniknięcie żmudnego kopiuj-wklej. Prosto i szybko!View product -
Tekst „O firmie”
65,00 zł – 351,00 zł NETTO Wybierz opcjeTekst na podstronę "O firmie" lub "O nas". Długość tekstu podana jako liczba znaków ze spacjami.Możliwość wyboru długości tekstu – od 1000 do 3000 znaków ze spacjami. Możliwość przetłumaczenia tekstu na wybrany język obcy.View product -
Tekst na podstronę
52,00 zł – 312,00 zł NETTO Wybierz opcjeTekst na dowolną podstronę witryny internetowej. Długość tekstu podana jako liczba znaków ze spacjami.Możliwość wyboru długości tekstu – od 1000 do 3000 znaków. Możliwość przetłumaczenia tekstu na wybrany język obcy.View product -
Teksty eksperckie
125,00 zł – 1248,00 zł NETTO Wybierz opcjeTeksty eksperckie to specjalistyczne treści wykorzystywane do budowania odpowiedniego wizerunku marki. Długość tekstu podana jako liczba znaków ze spacjami.Możliwość wyboru długości tekstu – od 1000 do 20000 znaków ze spacjami; zazwyczaj temat w tekście eksperckim zostaje wyczerpany na poziomie 5000-6000 zzs. Możliwość przetłumaczenia tekstu na wybrany język obcy.View product -
Teksty na bloga
50,00 zł – 550,00 zł NETTO Wybierz opcjeTeksty na bloga nie tylko pozwalają na bycie w stałym kontakcie z klientami, ale również wpływają pozytywnie na pozycjonowanie. Długość tekstu podana jako liczba znaków ze spacjami.Możliwość wyboru długości tekstu – od 1000 do 5000 znaków. Możliwość przetłumaczenia tekstu na wybrany język obcy.View product -
Wersja HTML – zamiana tekstu na kod
65,00 zł – 650,00 zł NETTO Wybierz opcjeTreści z Worda nie zawsze dobrze kopiują się do paneli CMS. Dzięki tej usłudze tekst jest czyszczony z niepotrzebnych styli.View product
Loading…
Dobra jakość tekstów SEO w dobrych terminach – często potrzebuję duże ilości tekstów dla naszych klientów i dzięki zamówieniom w sklepie dostaję je dokładnie wtedy, kiedy są one niezbędne. 🙂 Polecam!
Jako producent stron internetowych zamawialiśmy dla naszych Klientów wiele tekstów o bardzo różnej tematyce, od usług finansowych po zabezpieczenia antykorozyjne. Za każdym razem zarówno my i nasi Klienci byliśmy bardzo zadowoleni z jakości dostarczonych tekstów oraz czasu realizacji. Serdecznie polecam.
W trakcie współpracy agencja wykazała się kreatywnością i profesjonalizmem podczas tworzenia treści naszej strony WWW. Polecam w szczególności każdemu, komu wydaje się że sam potrafi wypełnić WWW treścią. Tym innym, którzy nawet nie wiedzą od czego zacząć, tym bardziej. 🙂
Świetna ekipa – sprawnie i profesjonalnie wykonuje powierzone im zadania. Wypadli zdecydowanie najlepiej spośród wszystkich firm, z którymi mieliśmy okazję współpracować. Polecam, jeśli potrzeba kreatywnego podejścia do tekstów.
Teksty SEO, teksty eksperckie, opisy produktów dla sklepów intenetowych, artykuły na bloga – wszystko możesz zamówić w jednym miejscu. Sprawdź też pozostałe usługi!
Zapraszamy do współpracy sklepy internetowe, agencje interaktywne, agencje SEO oraz copywriterów. Dzięki naszym usługom możesz znacznie przyśpieszyć swoją pracę i zadbać o stały dopływ treści.
Meta Tagi – klucz do sukcesu strony internetowej?

Jeżeli masz własną stronę internetową, na pewno orientujesz się w jej kodzie źródłowym chociaż w niewielkim stopniu. Wiesz, że składa się z sekcji HEAD i BODY, w których umieszczane są informacje czytelne tylko dla przeglądarek internetowych oraz te, które są wyświetlane użytkownikom. Sekcja HEAD to przede wszystkim meta tagi, które opisują stronę. Jednak, czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, do czego służą? Czy tworząc witrynę internetową warto poświęcać uwagę meta znacznikom? Czym są meta tagi? Meta tagi opisują zawartość strony, do której się odnoszą. Znajdują się w sekcji HEAD, a więc są niewidoczne dla zwykłego użytkownika sieci. Za to wyszukiwarki widzą je doskonale. Znaczniki są istotnym elementem optymalizacji strony internetowej – ułatwiają m.in. zdefiniowanie tytułu strony i jej opisu. Mimo że część z nich nie ma już wpływu na pozycjonowanie strony (jak tag keywords), warto zadbać o prawidłowe opisanie znaczników. Meta tagi są przydatne z punktu widzenia marketingowego i mogą przełożyć się na ilość wejść na stronę internetową. Najważniejsze meta znaczniki Tytuł strony, czyli znacznik <title></title>. Odpowiada za wyświetlanie tytułu strony. Jest istotny dla lepszego pozycjonowania witryny w wyszukiwarkach. Skonstruowany we właściwy sposób może pozytywnie wpłynąć na pozycję strony w rankingu wyszukiwań. Tytuł powinien mieścić się w maksymalnie 60 znakach. Dokładnie tyle jest w stanie wyświetlić Google. Opis strony, w meta tagach do odnalezienia pod nazwą description. Jego konstrukcja wygląda następująco: <meta name = “description” content = “opis strony”> Description to ta treść, która wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania pod tytułem witryny. Nie ma wpływu na pozycjonowanie, ale potrafi zachęcić […]
Copywriting – sposób na zwiększenie sprzedaży?

Wielu posiadaczy sklepów internetowych bagatelizuje znaczenie jakie ma copywriting w rozwoju swojej firmy. A to wielki błąd, który może słono kosztować. Jak copywriting wpływa na podniesienie sprzedaży? Jak można zachęcić klientów do kupienia większe ilości rzeczy? Jak sprawić, by klienci do nas wracali i bacznie obserwowali stronę internetową naszego sklepu? Wystarczy zatrudnić dobrą agencję copywriterską. Copywriting – niedoceniany przez sklepy internetowe Wyobraźmy sobie taką sytuację: szukamy komputera do pracy. I zaczynamy przekopywać się przez niezliczoną ilość stron oraz forów – każdy radzi coś innego. W końcu typujemy nasz wymarzony komputer i zaczynamy zaczytywać się w opisach. Z zaskoczeniem zauważamy, że na wszystkich stronach sklepów on-line, opisy są identyczne. A my chcemy wiedzieć więcej, więcej i jeszcze więcej. Ostatecznie okazuje się, że o szczegółach doczytujemy na forach i blogach eksperckich. Skąd bierze się to duże niedopatrzenie ze strony sklepów internetowych? Większość sklepów on-line bierze opisy od producentów, hurtowników i dystrybutorów. Skutkuje to tym, że takie same treści pojawiają się na wielu stronach jednocześnie. Niewiele osób zdaje sobie też sprawę z tego, że dobrze wykonany copywriting dla sklepu internetowego to podstawa jego funkcjonowania. Dobry copywriting dostarcza najważniejszych informacji dla klienta Jeśli szukamy wiadomości na temat jakiegoś kosmetyku, to chcemy wiedzieć, jakie cuda nam uczyni. Chcemy więc poznać właściwości każdego składniku. Jest to również ważne ze zdrowotnego punktu widzenia. Czasami niektóre składniki mogą powodować alergie. Dobry opis to taki, który dostarcza komplet informacji, by klient wiedział, z czym właściwie ma do czynienia. Jest to kwestia zwykłej uczciwości względem osób, które […]
Przerwa w pracy – jak ją dobrze wykorzystać?

Z tego, że zmęczenie niekorzystnie wpływa na efektywność pracy, zdają sobie sprawę zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. Dobrze wykorzystana przerwa pomaga pracować przez cały dzień na pełnych obrotach, a nawet przyczynia się do zwiększenia wydajności. Rodzaje przerw Przerwa w pracy to prawo pracownika, które ma obowiązek respektować każdy pracodawca. Istnieje kilka rodzajów przerw regulowanych przez Kodeks Pracy. Przerwa od obowiązków przysługuje każdemu, kto pracuje minimum 6 godzin. Wynosi 15 minut, jest płatna i wliczana do czasu pracy. Pracodawca może ją wydłużyć według uznania. Najczęściej jest ona określana mianem przerwy śniadaniowej, jest bowiem przeważnie wykorzystywana do zjedzenia drugiego śniadania. Pracownik może sam wybrać czas, w którym uda się na przerwę. W jej czasie nie należy opuszczać zakładu pracy, ponieważ jeżeli doszłoby wtedy do jakiegoś nieszczęśliwego zdarzenia, nie zostałoby ono uznane za wypadek przy pracy. Niektórzy pracodawcy wybierają opcję przerwy 60-minutowej. Nie wlicza się ona do czasu pracy, a pracownik może podczas niej załatwić swoje osobiste sprawy. Warto wiedzieć, że jeżeli pracujemy przed komputerem minimum 4 godziny, na każdą przepracowaną godzinę przysługuje nam 5-minutowa przerwa. Na dodatkowe przerwy od pracy mogą liczyć karmiące matki. Jeżeli pracują one powyżej 6 godzin, mają prawo do dwóch 30-minutowych przerw wliczanych do czasu pracy. Jak efektywnie wykorzystać przerwę? To, jak wykorzystamy czas wolny od pracy, zależy tylko od nas. Warto zrobić to jak najlepiej. Przerwa nie powinna być okazją do wypełniania zaległych obowiązków, odpisywania na maile czy umawiania spotkań. Powinna ona służyć przede wszystkim zrelaksowaniu się i oderwaniu […]