- Możliwość dodawania produktów do dowolnego CMS: Shoper, Prestashop, Magento, Woocommerce, Redcart, IAI, Sky_Shop, ShopGold, Sote i wiele więcej.
- Instrukcję dodawania produktów, którą później możesz wykorzystać ponownie (np. szkoląc pracowników).
- Czytelne rozliczenie – od dodanego produktu.
- Raporty tygodniowe.
- Możliwość dodawania zdjęć.
- Cena uzależniona od ilości produktów i składowych elementów przypadających na jeden produkt.
Co należy przygotować?
Listę produktów do dodania.
Informacje na temat dostępności poszczególnych składowych produktu (np. zdjęć).
Dostęp do CMS-a (od 1 użytkownika do kilkunastu).
(Opcjonalnie) Dostęp do FTP.
O czym jeszcze pamiętać dodając produkty do sklepu internetowego?
Nie wolno zapominać, że samo dodanie produktów do sklepu to jeszcze nie wszystko. Warto wiedzieć, że produkty powinny być również właściwe zoptymalizowane – dopiero wtedy uzyskamy potencjalnie najwyższą możliwą skuteczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Co trzeba zrobić?
- Zapewnić unikalne opisy produktów.
- Zadbać o wysokiej jakości, wyraźne zdjęcia z odpowiednim tekstem ALT.
- Przygotować unikalne meta-tagi – title i description.
- Stworzyć wartościowe opisy dla kategorii produktów.
- Dodać odpowiednie połączenia pomiędzy produktami (produkty powiązane, produkty upsell).
4 opinie dla Dodawanie produktów do sklepu
Na razie nie ma opinii o produkcie.