Ebook do pobrania Copywriting dla początkujących
Dowiedz się, jak wygląda praca copywritera, poznaj tajniki tworzenia dobrych tekstów sprzedażowych i przygotuj swoje pierwsze portfolio!
Jaki jest sens w tworzeniu kursu o pisaniu, skoro wszyscy chodziliśmy do szkoły i tam nauczono nas pisania? Co w tym trudnego?
Widzisz, pisanie pisaniu nierówne. Chcąc tworzyć treści, które zachęcą potencjalnych klientów do zakupu, nie wystarczy wiedzieć, jak pisze się rozprawkę czy esej. Trzeba zaczerpnąć trochę wiedzy na temat technik sprzedażowych, psychologii i mechanizmów, które kierują wyszukiwarkami.
Gdy przyjrzysz się bliżej działaniom sprzedażowym różnych firm, zauważysz, że cały marketing oparty jest o treści: opisy produktów w e-sklepach, posty na Facebooku, poradniki, podcasty, scenariusze reklam. Treści kierujące się własnymi zasadami i wymagające wiedzy daleko wykraczającej poza szkołę podstawową.
Ten kurs pomoże Ci postawić pierwsze kroki na drodze do kariery copywritera. Nauczysz się, jak pisać różne rodzaje tekstów sprzedażowych, jak wyglądają poszczególne etapy pisania tekstu oraz stworzysz swoje pierwsze portfolio. Poznasz podstawy, które pomogą Ci rozpocząć pełnoetatową pracę w agencji reklamowej lub zostać freelancerem
Dla kogo jest kurs?
- Dla osób, które prowadzą własny sklep internetowy i chciałyby samodzielnie stworzyć profesjonalne opisy produktów.
- Dla tych, którzy szukają dodatkowego źródła dochodu.
- Dla tych, którzy chcą się przekwalifikować, stworzyć swoje pierwsze portfolio i poszukać pracy jako copywriter.