REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze sklepu internetowego znajdującego się na stronie: https://agencjacopywriterska.pl
I. INFORMACJA O PRZEDSIĘBIORCY:
Sklep internetowy działający pod adres https://agencjacopywriterska.pl, prowadzony jest przez Grupę WW sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy Plac Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów, spółka zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. Rzeszowa XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000413554, NIP: 813-367-16-25, REGON: 180 821 757,wysokość kapitału zakładowego: 5.000,00 zł, opłacony w całości.
II. DEFINICJE:
Klient:
osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, lub każdy inny podmiot prawa z którym Operator zawiera umowę sprzedaży.
Konsument:
osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która nabywa produkty oferowane przez sklep internetowy https://agencjacopywriterska.pl w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą
Operator:
Grupy WW sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy Plac Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów
Umowa:
umowa sprzedaży i/lub umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
Sklep:
sklep internetowy znajdujący się pod adresem: https://agencjacopywriterska.pl
Regulamin:
niniejszy regulamin
III. DOKUMENTACJA ZAKUPÓW
3.1. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym agencjacopywriterska.pl wystawiane są faktury VAT lub e-Faktury.
3.2. Na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podarku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535) od 1 stycznia 2013r. opłacenie pierwszej e-Faktury oznacza brak sprzeciwu na otrzymywanie rozliczeń w takiej formie. Tym samym uważa się że Klient wyraża zgodę na otrzymywanie e-Faktur.
3.3, e-Faktura jest tak samo ważna jak faktura papierowa, nawet jeżeli brak jest na niej podpisu kwalifikowanego, tzw. podpisu elektronicznego.
3.4. E-Faktura jest dokumentem przesyłanym drogą elektroniczną w formacie PDF. Do jej odczytania wymagana jest przeglądarka dokumentów PDF (np. darmowa: Adobe Reader).
IV. INFORMACJE OGÓLNE
4.1. Klient za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie https://agencjacopywriterska.pl może zawierać umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną wskazane w pkt.VI.
4.2. Klient może korzystać ze sklepu pod warunkiem posiadania narzędzi niezbędnych do komunikowania się ze sklepem tj:
- Aplikacji przeglądarki internetowej: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 9.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 9.0 lub Chrome w wersji nie starszej niż 10.0 lub Opera w wersji nie starszej ni| 10.0,
- Włączonej obsługi Java Script,
- Aktywnego adresu e-mail.
4.3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za sprzeczne z niniejszym regulaminem korzystanie ze sklepu przez Klienta.
4.4. Klient nie może bez zgody Operatora wykorzystywać jego nazwy, logo Sklepu, materiałów oraz innych elementów tworzących Sklep w tym wszystkich elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout strony.
4.5. Klient zobowiązany jest podawać podczas procesu składania zamówień lub korzystania z usługi elektronicznej prawdziwe, aktualne i pełne dane osobowe. Operator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez klienta nieprawdziwych, błędnych lub niepełnych danych.
V. PRODUKTY
Klient korzystający ze strony internetowej https://agencjacopywriterska.pl może zawierać z Operatorem umowy sprzedaży, których przedmiotem są produkty oferowane za pośrednictwem tej strony. Na stronie internetowej https://agencjacopywriterska.pl znajdują się szczegółowe opisy produktów i ich ceny.
VI. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZĄ
6.1. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
Operator oferuje klientom bezpłatną możliwość założenia i utrzymania konta internetowego w celu składania zamówień poprzez stronę internetową https://agencjacopywriterska.pl. Aktywne konto uprawnia do: zamawiania dostępnych produktów; edytowania zamówień oraz danych osobowych. Umożliwia również skorzystanie z punktów lojalnościowych, gromadzonych w związku z wykonanymi zakupami; śledzenie stanu realizacji zamówienia oraz szybsze zakupy w przyszłości (można ponowić poprzednie zamówienie).
6.2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną:
Warunkiem korzystania z usług jest spełnienie następujących wymagań technicznych ,niezbędnych do skorzystania z w/w usługi jest :
- połączenie z siecią Internet;
- dowolna przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera stron www
- przeglądarka powinna akceptować technologię „cookies”;
6.3. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usługi:
Klient realizacje zamówienie po dokonaniu czynności określonych w pkt. a-h tj.:
- Wybranie towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu klikając w button Dodaj lub Dodaj do koszyka;
- Kliknięcie w hiperłącze Koszyk po prawej stronie ikonki koszyka (umieszczonej w górnym, prawym rogu witryny) lub button Realizuj zamówienie (dostępny po najechaniu myszką w ikonkę koszyka);
- Sprawdzenie rodzajów i ilości zakupionych produktów. Na tym etapie możliwe jest zrealizowanie posiadanego kodu rabatowego, który należy wpisać przy pozycji Kody rabatowe;
- W pozycji „1 Konto” zalogowanie się na swoje konto Klienta klikając w hiperłącze Jeżeli masz już konto, Kliknij tutaj, aby się zalogować lub wpisanie swoich danych w oknie formularza. Jeżeli Klient nie posiada konta i chce je utworzyć, należy zaznaczyć opcję Stworzyć konto i wpisać hasło, pozwalające na późniejszy dostępu do panelu Klienta
- W pozycji „3 Wybierz metodę płatności” należy określić sposób finalizacji zamówienia, poprzez kliknięcie w jedną z aktywnych sposobów. Po wyborze pozycji następuje przekierowanie na podstronę Podsumowanie zamówienia;
- Po sprawdzeniu danych zamówienie można sfinalizować klikając w button Kupuję i płacę
- Umowę uważa się za zawartą w momencie przyjęcie opłacenia Zamówienia.
Klient nie może udostępniać osobom trzecim swojego hasła i loginu pozyskanych w trakcie rejestracji do konta użytkownika. Klient może w każdym czasie zrezygnować z usługi wysyłając na adres e-mail: kontakt@agencjacopywriterska.pl informacje, iż rezygnuje z usługi. W takim wypadku Operator niezwłocznie usuwa konto Klienta.
6.4. Tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie usług elektronicznych:
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości związanych ze świadczoną usługą elektroniczną, wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@agencjacopywriterska.pl. Operator podejmie działania związane z usunięciem nieprawidłowości w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
6.5. Informacje dot. możliwych zagrożeń związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną:
- Możliwość bycia narażonym na cracking lub phishing (łowienie haseł) – w kontekście informatycznym phishing oznacza technikę łamania zabezpieczeń (cracking), używaną do pozyskania osobistych i poufnych informacji w celu kradzieży tożsamości, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających do złudzenia autentyczne.
- Sniffing – niedozwolony podsłuch, inny niż mieszczący się w granicach pojęcia cracking i phising, polegający na wykorzystaniu sniffera – programu komputerowego, którego zadaniem jest przechwytywanie i ewentualne analizowanie danych przepływających w sieci.
- Możliwość wprowadzenia przez inne osoby korzystające z systemu teleinformatycznego i/lub sieci telekomunikacyjnej nielegalnych urządzeń dających nieuprawniony dostęp do usług podlegających ochronie.
- Kryptoanalizy, to jest odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia.
- Możliwość bycia narażonym na działania innego niechcianego lub “złośliwego” oprogramowana, wykonującego czynności niezamierzone przez użytkownika. Niewchodzące w granice definicji wymienionych powyżej, a występujące pod nazwami: wabbit, trojan, backdoor, exploit, rootkit, keylogger, dialer, hoax itp.
VII. CENY
7.1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych agencjacopywriterska.p lsą podawane w polskich złotych (PLN),
7.2 Na stronie sklepu internetowego podawane są ceny netto i ceny brutto produktów. Ceny brutto zawierają wszelkie składki, jak cła i podatki, w tym podatek VAT, za wyjątkiem kosztów przesyłki, które zależą od sposobu jej realizacji.
7.3. Ceną wiążącą dla stron jest cena po której klient zamówił towar w zamówieniu.
7.4. Na całkowitą cenę zamówienia składa się cena wybranego produktu/ów oraz wariantów.
7.5 Operator zastrzega sobie prawo do modyfikacji całkowitej ceny Zamówienia w przypadku wystąpienia czynników, będących bezpośrednim lub pośrednim skutkiem działań Klienta, o których Zamawiający nie był poinformowany w momencie składania Zamówienia. W szczególności w przypadku gdy:
- Zamawiający nie dostarczył wymaganych materiałów oraz dostępów, lub dostarczył je z opóźnieniem
- Zamawiający niedostatecznie sprecyzował wymagania dotyczące końcowego efektu realizacji Zamówienia
- Zamawiający przesłał błędne informacje lub materiały, czego skutkiem może być konieczność naprawy zrealizowanego Zamówienia
- Wystąpienia błędów lub wadliwego działania infrastruktury technicznej Zamawiającego – systemu CMS, serwera, baz danych lub poczty
7.6 Każda zmiana ceny Zamówienia przez Operatora będzie wiązać się z poinformowaniem Zamawiającego – po otrzymaniu takiej informacji Zamawiający może zaakceptować zmianę ceny Zamówienia lub całkowicie zrezygnować z realizacji Zamówienia.
VIII. ZAMÓWIENIA
8.1. Zamówienia składane poprzez stronę internetową https://agencjacopywriterska.pl:
- Mogą być składane przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny, za wyjątkiem przerw technicznych.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Operatorowi oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
- Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia w button „Potwierdzam zamówienie”. Potwierdzenie o złożeniu zamówieniu generowane jest automatycznie i wysyłane drogą e-mail Klientowi.
- Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysyłana zostanie wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji wraz ze wskazana ceną, poprzez nadanie statutu „Wysłane”. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Operatora o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 8.1., pkt. b, powyżej i z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy stronami.
- Potwierdzenie realizacji zamówienia następuje w czasie do 2 dni roboczych – w mailu potwierdzającym zostanie podany przybliżony czas realizacji zamówienia.
8.2. Użytkownik może dokonywać zakupów w sklepie internetowym bez rejestracji, jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta Użytkownika i funkcjonalności do niego przypisanych, o których mowa w pkt. 6.1.
8.3. Klient ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na Konta Użytkownika. Wiadomość o zmianie statutu wysyłana jest również na adres e-mail klienta.
8.4. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
8.5. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych. Liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty środków na konto Operatora.
8.6. W szczególnych wypadkach może on ulec wydłużeniu – zmiany terminu dostarczenia usługi uzależnione są od zamówionej ilości produktów. Wszystkie zmiany terminów będą uzgadnianie z klientem drogą elektroniczną. W razie zmian w terminie realizacji zamówienia Operator niezwłocznie powiadamia o tym Klienta. Klientowi przysługuje w takim przypadku prawo anulowania zamówienia w całości lub części, albo jego modyfikacji.
8.7. W szczególnych przypadkach sprzedawca zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia zamówienia do realizacji, Sklep zawiadamia Klienta o braku możliwości zrealizowania zamówienia i dokonuje zwrotu wpłaconych należności.
8.8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Operatora statusu „Zrealizowane”
8.9. Zmian w zamówieniu można dokonywać na stronie Sklepu internetowego agencjacopywriterska.pl w zakładce „Historia i szczegóły moich zamówień” lub kontaktując się z Centrum Wsparcia Klienta.
8.10. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.
8.11. Operator zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, w szczególności poprzez kontakt telefoniczny.
IX. DOSTAWA
9.1. Towar zamówiony w sklepie internetowym https://agencjacopywriterska.pl dostarczany jest drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.
9.2. Na czas otrzymania zrealizowanego zamówienia składa się:
- czas na otrzymanie materiałów od Klienta (list produktów, plików, wytycznych) i oraz ustalenia dodatkowych uzgodnień dotyczących realizacji zamówienia
- czas realizacji zamówienia (kompletowanie materiałów, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, dostarczenie Zamówienia drogą elektroniczną)
9.3.Klient ma obowiązek sprawdzenie poprawności realizacji otrzymanego zamówienia.
9.4. Wraz z towarem wydawana jest faktura VAT. W przypadku braku dokumentu, klient powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Operatora.
X. PŁATNOŚCI
10.1. Za zakupy w sklepie internetowym agencjacopywriterska.pl można zapłacić w następujący sposób:
- Przedpłata przelew na konto,
- Przedpłata płatność online (BlueMedia)
10.2. Dane do przelewu;
nazwa konta: Grupa WW sp. z o.o., przy Plac Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów
numer konta: 87 1950 0001 2006 0800 4455 0002, bank: Idea Bank SA
XI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
11.1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Użytkownik będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.
11.2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Użytkownik powinien niezwłocznie, z zastrzeżeniem ust. 11.1, skontaktować się z Operatorem sklepu mailowo na adres: kontakt@agencjacopywriterska.pl, lub telefonicznie pod nr tel.: 17 785 22 96.
11.5. Do produktów zwracanych przez Klienta, niezbędne jest dołączenie oświadczenia odstąpienia od umowy na odległość. Dostępne jest ono pod adresem: https://agencjacopywriterska.pl/reklamacja/
11.6. Po odebraniu przez Operatora Sklepu produktów wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy Klienta, Operator sklepu dokonuje zwrotu wpłaconej należności za produkt na rachunek wskazany przez Klienta lub w inny ustalony przez strony sposób.
Do oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient powinien dołączyć właściwy numer zamówienia.
XII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW
12.1. Operator odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za niezgodność produktu z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2012r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. 2002 nr 141 poz.1176 wraz z późn. zm.).
12.2. W przypadku stwierdzenia przez konsumenta niezgodności towaru z umową, zobowiązany jest on złożyć reklamację do Operatora na adres: kontakt@agencjacopywriterska.pl ze wskazaniem żądania wraz z załączeniem kopii dokumentu zakupu (paragon fiskalny, faktura vat). Zgłoszenie reklamacyjne powinno, zostać złożone na formularzu reklamacyjnym, znajdującym się na stronie sklepu w zakładce pn. Reklamacje – https://agencjacopywriterska.pl/reklamacja/.
12.3. Po otrzymaniu reklamacji Operator niezwłocznie ustala z Konsumentem sposób w jaki dokona weryfikacji zgłoszonego żądania. W przypadku konieczności odesłania produktu na adres Operatora, koszty związane z przesłaniem produktu w przypadku uwzględnienia reklamacji, pokrywa Operator.
12.4. Operator zobowiązany jest rozpatrzeć zgłoszoną reklamację Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Sposób rozpatrzenia reklamacji przesyłany jest na adres wskazany przez Konsumenta na piśmie lub pocztą elektroniczną. Uwzględniając reklamację Operator wskazuje termin w którym zrealizuje zgłoszone żądanie. Nie rozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie, uznaje się za uwzględnienie reklamacji.
12.5. Operator ma prawo odmówić wymiany produktu gdyby było to niemożliwe lub wymagało nadmiernych kosztów. W takim wypadku konsumentowi przysługują uprawnienia określone w ustawie o której mowa w pkt.12.1.
12.6. Konsument traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową jeżeli nie zawiadomił Operatora w terminie 6 miesięcy od dnia stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
12.7. Odpowiedzialność wobec Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową wynosi 2 lata od dnia wydania towaru.
XIII. PRZERWY W DZIAŁANIU SYSTEMU
13.1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do sklepu internetowego, spowodowany czynnikami niezależnymi od Operatora oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.
13.2. Operator zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do sklepu, spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności sklepu. Jednocześnie Operator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
14.1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu internetowego podczas procesu rejestracji i składania zamówienia jak również zakładania konta, są przetwarzane przez Operatora w celu realizacji zamówienia jak również w celu przekazywania klientowi oferty Operatora, jeżeli Klient wyraził na to zgodę.
14.2. Operator oświadcza, iż realizuje wszelkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 wraz z późn. zm.).
14.3. Dane osobowe są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków gdy wymóg udostępnienia danych wynika z obowiązujących przepisów prawa.
14.4. Klient podając swoje dane osobowe podczas procesu rejestracji i składania zamówienia, jak również zakładając konto, proszony jest o wyrażenie zgody na gromadzenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Operatora w celach wskazanych w pkt.1 i zgodnie z artykułem 23 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 roku.
14.5. Operator nie odpowiada za nieprawdziwe lub błędne dane, podane przez Klienta.
14.6. Przekazywane Klientowi informacje o wszelkich akcjach promocyjnych przeprowadzanych przez Operatora lub jego produktach., zgodnie z wyrażoną przez niego zgodą będą traktowane przez Klienta jako zamówiona informacja handlowa w rozumieniu stosownych przepisów.
14.7. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z opcji otrzymywania informacji promocyjnych poprzez wysłanie informacji o rezygnacji z otrzymywania informacji promocyjnych na adres e-mail: kontakt@agencjacopywriterska.pl.
14.8. Operator zapewnia Klientom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
14.9. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klient ma w szczególności prawo do wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania jego danych.
XV. NEWSLETTER
15.1. Usługa przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu wszelkich informacji drogą mailową dotyczących działalności strony pod adresem internetowym https://agencjacopywriterska.pl
15.2. Usługa korzystania z Newslettera jest całkowicie dowolna – Klient może z niej skorzystać poprzez
- zaznaczenie ikony – „Ta, chcę otrzymywać informację o nowościach i promocjach” trakcie dokonywania rejestracji
- wpisanie adresu e-mail w pole Newsletter – „Podaj swój adres email”
15.4. Na wpisany przez Klienta adres email zostanie przesłana wiadomość email z potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi.
15.5. Klient w każdym czasie ma możliwość rezygnacji z usługi Newsletter poprzez zgłoszenie rezygnacji w mailu lub zmianę w ustawieniach swojego konta.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
15.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
15.2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie sklepu internetowego https://agencjacopywriterska.pl. Operator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu, przy czym Klienta obowiązuje treść regulaminu z daty zawarcia umowy.
15.3.Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu https://agencjacopywriterska.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.).
15.4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Operatorem a Konsumentem będą rozpatrywały właściwe sądy polskie zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
15.5 Integralną częścią niniejszego regulaminu są następujące dokumenty: