Meta Tagi – klucz do sukcesu strony internetowej?

Meta Tagi – klucz do sukcesu strony internetowej?

Jeżeli masz własną stronę internetową, na pewno orientujesz się w jej kodzie źródłowym chociaż w niewielkim stopniu. Wiesz, że składa się z sekcji HEAD i BODY, w których umieszczane są informacje czytelne tylko dla przeglądarek internetowych oraz te, które są wyświetlane użytkownikom. Sekcja HEAD to przede wszystkim meta tagi, które opisują stronę. Jednak, czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, do czego służą? Czy tworząc witrynę internetową warto poświęcać uwagę meta znacznikom? […]

Read more
Copywriting – sposób na zwiększenie sprzedaży?

Copywriting – sposób na zwiększenie sprzedaży?

Wielu posiadaczy sklepów internetowych bagatelizuje znaczenie jakie ma copywriting w rozwoju swojej firmy. A to wielki błąd, który może słono kosztować. Jak copywriting wpływa na podniesienie sprzedaży? Jak można zachęcić klientów do kupienia większe ilości rzeczy? Jak sprawić, by klienci do nas wracali i bacznie obserwowali stronę internetową naszego sklepu? Wystarczy zatrudnić dobrą agencję copywriterską. Copywriting – niedoceniany przez sklepy internetowe Wyobraźmy sobie taką sytuację: […]

Read more
Przerwa w pracy – jak ją dobrze wykorzystać?

Przerwa w pracy – jak ją dobrze wykorzystać?

Z tego, że zmęczenie niekorzystnie wpływa na efektywność pracy, zdają sobie sprawę zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. Dobrze wykorzystana przerwa pomaga pracować przez cały dzień na pełnych obrotach, a nawet przyczynia się do zwiększenia wydajności. Rodzaje przerw Przerwa w pracy to prawo pracownika, które ma obowiązek respektować każdy pracodawca. Istnieje kilka rodzajów przerw regulowanych przez Kodeks Pracy. Przerwa od obowiązków przysługuje każdemu, kto pracuje minimum 6 godzin. […]

Read more
Nowe standardy opisów w Allegro

Nowe standardy opisów w Allegro

Allegro – jak każdy rozwijający się serwis – dba o jakość oferowanych usług i stara się na bieżąco usprawniać działanie serwisu. Nie jest więc rzeczą dziwną, że co jakiś czas pojawiają się pewne ulepszenia i nowe przepisy. Tym razem jednak nie są to pojedyncze zmiany w regulaminie. Allegro na nowo go definiuje. Nowe zasady zaczęły obowiązywać w kwietniu 2017 roku i są wprowadzane etapami, a ich koniec jest zaplanowany […]

Read more
Jak poprawić szybkość pisania?

Jak poprawić szybkość pisania?

Jedną z najczęściej wykonywanych czynności na komputerze jest pisanie na klawiaturze. Wykorzystuje się ją do rozmowy przez komunikator internetowy, do pisania e-maili czy do tworzenia wszelkiego rodzaju treści. Czynności te zajmują sporo czasu. Jak sprawić, by stały się one łatwiejsze i mniej czasochłonne? Jak poprawić szybkość pisania? Odpowiedź jest prosta – trzeba nauczyć się pisać na klawiaturze bezwzrokowo, wykorzystując do tego wszystkie palce. Odpowiednia pozycja Siedząc przed komputerem, […]

Read more
Jakie cechy powinien mieć dobry opis produktu?

Jakie cechy powinien mieć dobry opis produktu?

Mówi się, że kupujemy wzrokiem. Nie do końca jest to prawdą. Owszem, dobre fotografie produktów znacznie ułatwiają decyzję o złożeniu zamówienia, jednak to nie one ostatecznie przekonują klientów. Prawdziwa siła drzemie w treści, która uzupełnia zdjęcie prezentowanego przedmiotu. Jakie cechy powinien mieć dobry opis produktu, by spełniał swoje zadanie? Zdjęcie produktu, które uwydatnia wszystkie jego zalety, jest pierwszym krokiem na drodze sprzedaży. By jednak doszło do finalizacji transakcji, […]

Read more
Rabat na copywriting 15% – nowa, tygodniowa promocja

Rabat na copywriting 15% – nowa, tygodniowa promocja

“Od środy, do środy” – tyle dokładnie trwa nasza nowa promocja na wszystkie zamówienia w sklepie.  Wykorzystując kod podany na grafice możesz obniżyć wartość całego zamówienia aż o 15%! ZASADY WYKORZYSTANIA KODU RABATOWEGO – SRODA15 Kod można wykorzystać tylko do 18 października 2018 W tym okresie możesz go wykorzystać dowolną ilość razy i na dowolny produkt Kod nie łączy się z innymi kodami rabatowymi na naszej stronie Minimalna, […]

Read more
Poprawność językowa tekstów na stronie internetowej

Poprawność językowa tekstów na stronie internetowej

Kiedyś było inaczej – tak może pomyśleć czytelnik treści internetowych, gdy po raz kolejny widzi niechlujnie przeprowadzoną korektę tekstu na stronie sklepu internetowego czy na blogu. I rzeczywiście – w dobie książek i gazet każdy oddawany do druku tekst sprawdzany był pod względem poprawności ortograficznej, gramatycznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i merytorycznej. Zapewniona była poprawność językowa. Oczywiście świadomość czytelnicza dawniej była inna, ale nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że autorzy tekstów czuli […]

Read more
Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić?

Prowadzenie bloga powinno znaleźć się na szczycie listy priorytetów każdej firmy. Dlaczego? Ponieważ blog jest miejscem, gdzie styka się świat sprzedającego usługę/produkt oraz nabywcy. Tu firma może pokazać wszystkie płaszczyzny swojego działania, przybliżyć możliwości użycia produktu w nietypowy sposób. itp. Klient z kolei może dowolnie wyrażać swoje opinie, dopytywać o szczegóły, szukać odpowiedzi na gnębiące go pytania – jednym słowem, podpowiadać […]

Read more
Jakie usługi świadczy agencja copywriterska?

Jakie usługi świadczy agencja copywriterska?

Nie będzie żadnym zaskoczeniem stwierdzenie, że dzisiaj reklama, marketing i sprzedaż przeniosły się niemal całkowicie do sieci. Rośnie liczba osób, które ograniczają lub całkowicie rezygnują z oglądania telewizji. Zakurzony eksponat stoi smętnie w pokoju i tylko niepotrzebnie zajmuje miejsce. Nic więc dziwnego, że copywriterzy nie narzekają na brak zleceń, bo nic tak nie podnosi atrakcyjności firmy, jak skuteczna reklama w Internecie. Czym zajmuje się agencja copywriterska? Ta interesująco brzmiąca nazwa […]

Read more